niedziela, 9 czerwca 2013

Lakiery Butterfly collection SINGLE



Hejka  i dziś niestety z nów czasu zabrakło by odwiedzić Wasze blogi i nawet nie miałam kiedy zrobić wpis ale już się poprawiam .Tak więc postanowiłam pokazać Wam jakie zakupiłam wczoraj lakiery firmy Butterfly , nie są to lakiery z górnej półki bo za 1 sztukę zapłaciłam 1,79, ale urzekły mnie kolorki , było ich tyle , że sama nie wiedziałam na jaki się zdecydować ...


Wiedziałam od razu, że wezmę nr 414  i nr  321 a resztę  włożyłam do koszyka , bez namysłu ...








 Udało mi się dostać ,w supermarkecie , pędzelki do zdobień , bo moje z przed roku troszkę , przestały spełniać swoje zadanie , ...




Oczekuje od  nich ładnych malowideł na moich paznokciach , to znaczy  wierzę w to , ze w końcu bez problemu będą mogła zrobić  idealne  kreski ...


Na koniec chciałam się skromnie pochwalić ,że i ja mam olej lniany i już dziś go stosowałam , jestem szalenie zakochana .. na pewno będzie recenzja...




A jeśli chodzi o lakiery który chcecie zobaczyć na pazurkach jako pierwszy?

4 komentarze:

  1. Olej lniany! Tez mam, ale taki biedronkowy :) Jestem ciekawa, jak się sprawdiz na Twoich, no i moich też włoskach, bo podobno jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. przepraszam ,że wrzucę recenzje z opóźnieniem ale robiłam projekt papugi na pazurkach , ale obiecuje ,że jutro się pojawi:)

      Usuń
  3. mi także podobają się te kolorki , jutro wrzucę recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"