poniedziałek, 7 października 2013

Czym zabezpieczam koncówki ????

Hej,

Każda z nas bez wątpienia marzy by posiadać piękne, długie i zadbane włosy i z czasem bywa tak, że kiedy już posiada odpowiednią długość zapomina o zabezpieczaniu końców a wtedy są one bardziej narażone na działanie szkodliwych czynników, takich jak ocieranie o ubrania (swetry), plątanie i trudności z rozczesywaniem, dlatego też  pamiętajmy  o zabiegach pielęgnacyjnych, by uniknąć przesuszonych, rozdwojonych, przerzedzonych końców, bo jak wiadomo wygląda to nieestetycznie a to że są długie nie dodaje nam uroku kiedy końce- "wołają o pomstę do nieba".. zabezpiecz je ....do tego celu mamy na rynku wiele preparatów  z których na szczególna uwagę zasługują oleje, jedwab, silikonowe serum czy tez półprodukty...

Mimo, iż według powszechnej opinii kosmetyki z silikonem obciążają włosy i są dla nich szkodliwe, uważam, że silikonowe serum  bardzo dobrze sprawdzają się w zabezpieczaniu końcówek. Należy pamiętać by w składzie nie zawierały alkoholu oraz  używać je z umiarem czyli kropelkę rozetrzeć w dłoni -  nałożyć na wilgotne końce. A otrzymamy miękkie i błyszczące kosmyki.
O jedwabiu NaturaSilk który spisuje się świetnie pisałam  tu,
oraz o Eliksirze firmy   L'oreal który pomaga w rozczesywaniu i ma świetny jak dla mnie uwodzicielski zapach  pisałam  tu.



O odżywce regenerującej firmy CHI napiszę Wam coś więcej po dłuższym  stosowaniu, gdyż nie dawno zakupiłam.

A Wy czym zabezpieczacie końcówki ????


2 komentarze:

  1. Czytałam o eliksirze Elseve i z tego co pamiętam wszystko brzmiało zachęcająco tylko cena nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie jednak patrząc na to że mam go od kwietnia a jest go jeszcze połowa a używam co drugi dzień ...więc przeliczając te 40 zł na 12 miesiące myślę ,że to nie jest dużo...:) polecam

      Usuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"