wtorek, 1 października 2013

Miała być kartka a dotarła cała paczka.....

Hejka,
Tak jak w tytule Anetka z bloga Mały Misz Masz napisała że wyśle mi kartkę swojego wykonania a co dostałam .....
I po raz kolejny nas "oczarowałaś " karteczki zostaną ze mną na pamiątkę gdyż, są tak cudownie wykonane... nie oddam ich nikomu  .......
 Wiedziałam ,że masz talent ale one w realu są po prostu nieziemsko perfekcyjne i jeszcze piękniejsze ,wykonane estetycznie  i tak jak mówiłaś zdjęcia nie oddają tej twórczości :)
Ja jestem z Nikolką zafascynowana... TY wiesz jak komuś poprawić humor ....

 Tak się Kartki  prezentują z bliska :) prawda że prześliczne ..
Dziękuje za list i wszystkie cudowności które znalazły się w paczce  :*

6 komentarzy:

  1. O rany, są przepiękne! I jakie cuda dostałaś :) Wyobrażam sobie Twoją radość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dosłownie patrze na nie i się uśmiecham że są tacy ludzie jak Aneta -którzy bardziej cie doceniają niż nie jedni z rodziny ;)))

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"