sobota, 26 października 2013

Grejpfrutowe paznokcie:) + kilka porad:)

Hej,
 Dziś  chciałam Wam pokazać moje grejpfrutowe paznokcie... skąd ten pomysł, a toż dlatego, że jestem wręcz żarłaczem takich owoców ... uwielbiam każde owoce ale te spożywam w największych ilościach ,pewnie większość z Was powie fuuu, gorzkie, kwaśne aleeee  smak nadaje naringina działająca przeciwzapalnie, przeciwnowotworowo i antyseptycznie  dlatego chciałabym Was zachęcić do spróbowania spożycia go w taki sposób :
 
Zawsze obieram ze skórki a potem delektuje się jego smakiem :)

Dlaczego zachęcam do włączenia tego oto owocu cytrusowego do swojej diety a toż dlatego że:

  • Niewiele owoców ma tak korzystny wpływ na twoje zdrowie. 
  • Owoc ten  zawiera witaminę C, E,PP i B ORAZ kwas foliowy, flawonidy ,pektyny, wapń, fosfor,żelazo, cynk fluor, magnez mangan,potas.
  • Choć jego miąższ w 90 proc. składa się z wody, zawiera moc dobroczynnych dla zdrowia związków - witaminę C, E, PP i B, kwas foliowy,

    Czytaj więcej na http://www.styl.pl/zdrowie/porady/news-grejpfrut-najzdrowszy-z-cytrusow,nId,768787?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
  • Choć jego miąższ w 90 proc. składa się z wody, zawiera moc dobroczynnych dla zdrowia związków - witaminę C, E, PP i B, kwas foliowy,

    Czytaj więcej na http://www.styl.pl/zdrowie/porady/news-grejpfrut-najzdrowszy-z-cytrusow,nId,768787?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
    Choć jego miąższ w 90 proc. składa się z wody, zawiera moc dobroczynnych dla zdrowia związków - witaminę C, E, PP i B, kwas foliowy,

    Czytaj więcej na http://www.styl.pl/zdrowie/porady/news-grejpfrut-najzdrowszy-z-cytrusow,nId,768787?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
  • Grejpfrut jest bogaty w enzymy, które spalają tłuszcz, zawiera  dużo wody, a mało sodu.
  •  Te trzy cechy sprawiają, że grejpfrut   w znacznym stopniu zwiększa twój metabolizm.
  •  Codziennie spożywanie grejpfruta lub wypijanie soku z tego owocu spowoduje, że wkrótce zobaczysz jak szybko zgubisz zbędne kilogramy.
  •  Grejpfrut zawiera kwas salicylowy, który niszczy nieorganiczny wapń odkładający się w chrząstce stawowej prowadząc do artretyzmu.Codziennie zjadany grejpfrut zredukuje objawy choroby.
  • Zapobiega przed występowaniem chorób raka, otóż zawarty w tym owocu Likopen to barwnik -odpowiedzialny za kolor grejpfrutów czerwonych. Ma bardzo duży wpływ na zapobieganie guzom i rakowi, ponieważ niszczy wywołujące raka wolne rodniki.
  • wspomaga także układ krążenia
  • oczyszcza wątrobę,zwiększa wydzielanie żółci, pozwala lepiej filtrować krew i wychwytywać z niej toksyny
  • jest dobry na bezsenność i nie tylko, olejki eteryczne z grejpfruta łagodzą stres, przygnębienie, stany lękowe, objawy PMS .
  • okłady z miąższu grejpfruta ujędrniają  skórę co za tym idzie pozbywamy się cellulitu  zaś płukanki wzmacniają włosy.
    Choć jego miąższ w 90 proc. składa się z wody, zawiera moc dobroczynnych dla zdrowia związków - witaminę C, E, PP i B, kwas foliowy,

    Czytaj więcej na http://www.styl.pl/zdrowie/porady/news-grejpfrut-najzdrowszy-z-cytrusow,nId,768787?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox



To  kilka porad i zachęt do spożycia dobroczynnego owocu a teraz pora na pazurki :)




A więc tak zaczęło się od testowania lakieru jaki otrzymałam od Anetki z bloga  Mały Misz Masz.
Tak jak widzicie jest to lakier Wibo Gel Like .


Kilka słów na jego temat, no cóż powiem szczerze zawiodłam się na konsystencji gdyż po wyschnięciu jest nadal plastyczna .
Kolor Słoneczny patrol, z delikatnym złotym shimmerem , w buteleczce  podobał mi się bardzo za to


na paznokciach dopiero po 4 warstwie  - efekt mnie zadowolił , czyli tak  po każdej warstwie czekałam około 5 do 10 minut  aby dobrze wyschła i malowałam kolejną by pokryć prześwitujące końce paznokci.
A kiedy już pomalowałam całość  zdecydowałam że  wyjdę tak do ludzi po czym żałowałam bo w okresie jesieni taki kolor rzucał się nieziemsko w oczy i nie tylko moje... więc postanowiłam wykorzystać tak pomalowane pazurki do mani jaki dość długo chodził mi po głowie głównie chodzi o połączenie kolorów...
 To tak wybrałam kolorki które widzicie poniżej połączyłam na gąbeczce i powstały takie grejpfrutowe pazurki:)
 złotawy shimmer z Wibo bardziej uwydatniony w tym połączeniu

I jak Wam się podobają grejpfrutowe pazurki ?? Lubicie grejpfruty??




2 komentarze:

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"