czwartek, 6 marca 2014

Miesięczna aktualizacja - luty

Hej, tak jak obiecałam przychodzę dziś do Was z aktualizacją włosową.


Włosów nie farbuje od października 2012 to już 17 miesięcy bez farby:))

W ostatniej październikowej aktualizacji długość od czoła do najdłuższego pasma włosów wynosiła między 49 - 50  teraz wynosi 53 cm z tym, że miesiąc temu mężuś podciął mi końcówki (-1).
Grubość włosów związanych w kitka mierzy 7,5 cm .
 Średni przyrost to 1 cm na miesiąc - szału nie ma.
 Ostatnio Anwen robiła akcję picia siemienia lnianego zapisałam się  lecz po 3 dniach spożywania szklaneczki tego glutka miałam straszne bóle brzucha , tak też zaprzestałam picia.

Przez okres zimowy mimo zabezpieczania końcówek zauważyłam rozdwojenia i ciągle z nimi walczę. Mimo podcięcia włosy ciągle na końcach nie wyglądają zbyt ładnie i zastanawiałam się czy nie  ściąć około 5cm .


 Na koniec małe porównanie  jak się prezentują po 4 miesiącach


 I w wersji zakręconej :)

Obecnie używane  kosmetyki :


Ostatnio zamieniłam odżywkę  Alterry  na Romantic Profesional z olejem arganowym, gdyż zawartość alkoholu przestała pasować moim końcówkom.  Alterra w połączeniu powyższych szamponów robiła mi siano na głowie. 
Włosy znów zmieniły swoje upodobania w tej chwili argan oil w składzie  im pasuje już podczas spłukiwania są śliskie , gładkie i bezproblemowo się rozczesują, wyglądają na bardziej nawilżone.
Na końcówki nakładam  jedwab.
 2 razy w tygodniu nakładam na długość  olej  (słonecznikowy).
I tak to wygląda .


A jak się mają wasze włosy?

1 komentarz:

  1. Moje się łamią niestety ale są lepsze jak rok temu..kochana twoje są śliczne i piękna jesteś :D

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"