sobota, 22 marca 2014

Kolejny post z serii chwalę sie nagrodą :) Tym razem od Promoto - Promoto....

Hej, nie wiem jak Wy (te które czekały  na swoje wygrane za konkurs u B.)  ale ja strasznie nie mogłam  się jej doczekać. Co widziałam listonosza to myślałam ze podąża do mnie ale zawsze się kończyło wejściem do innego domu, w końcu w piątek kiedy zapukał do moich drzwi przynosząc zwykła pocztę troszkę posmutniałam. Po południu z córką pojechałyśmy na zakupy w poszukiwaniu idealnych butów.
   Wróciłyśmy wieczorem, patrzę  a na szafce stoi paczucha radość mnie ogarnęła.Patrząc na wielkość paczki pomyślałam o w końcu doczekałam się swojej przesyłki (TangleTeezer) który zamówiłam 13marca  ale pierwsza myśl przecież ja płaciłam za polecony prior.
Więc druga myśl naszła mi do głowy -  nagroda za wyróżnienie ale w takim dużym pudełku. Zszokowana bo spodziewałam się koperty z kilkoma naklejkami.
A tu po otworzeniu o proszę same cudowności :)

Dziękuje  Organizatorce konkursu i Sponsorom za świetnie trafioną nagrodę:))

A Wy kochane otrzymałyście już swoje nagrody ????Jeśli tak to pochwalcie się z chęcią wpadnę na Wasze blogi:)


Ps. To co chciałybyście najpierw zobaczyć na moich pazurkach?????

3 komentarze:

  1. Gratulacje! Fantastyczna paka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za komentarze :) rzeczywiscie jestem zachwycona wszystkimi wspaniałościami:)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"