czwartek, 30 stycznia 2014

Konkurs u Czarownicy :)

Hej, kochani już z dwa tygodnie temu powinnam wstawić tę notkę by rozpowszechnić te wiadomość o konkursie u Czarownicy, ale niestety jak to się mówi życie a dokładniej  ferie więc troszkę zaniedbałam bloga gdyż cały ten czas poświęcam swojej córci.

Mam nadzieje że, mi wybaczy prowadząca bloga Mały Misz  Masz no i oczywiście Wy ... drodzy czytelnicy :)
Tak więc zapraszam do kliknięcia w link i przeczytania dokładnie regulaminu oraz do  wzięcia udziału w konkursie .:)) 

1 komentarz:

  1. ha ha, dzięki kochana za taką reklamę :) i cóż tu dużo mówić, najbardziej się cieszę, że udało Ci się wziąć udział i dostałam od Ciebie odpowiedź. Jest genialna i nie spodziewałam się aż tak długiej! Bo narzekałaś, że nie umiesz pisać itd. Bla bla bla. Bardzo mi się spodobało. I widzę tu/czuję inspirację moimi bajeczkami. Mam trochę racji?
    Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"