poniedziałek, 27 stycznia 2014

Lakier Lemax - Recenzja

Hej,
Przychodzę dziś do Was z  recenzja lakieru Lemax w kolorze cukierkowego różu z dodatkiem delikatnego czarnego  maku. 


Lakier wybrałam sobie od Promoto  za wygraną w konkursie u Agni z bloga Kosmetycznie i życiowo.

Buteleczka kwadratowa o pojemności 9ml, pędzelek jak dla mnie bardzo wygodny, fajnie mi się nim malowało. 

Kolor delikatny, maczek - gładki nie wyczuwalny na pazurkach,  równomiernie się rozprowadza na płytce.

Konsystencja  dość  rzadka, trzeba kontrolować by zbierać nadmiar by zapobiec zalaniu skórek.
By całkowicie przykryć końcówki paznokci trzeba nałożyć 3 warstwy.

Lakier urzekł mnie swoją delikatnością, wytrzymałością  także. Nosiłam go na łapkach 3 dni w pełni wykonując prace domowe.

A prezentuje się tak  :









 I jak wam się podoba ??? Zachęciłam Was do kupna???
Przypominam że możecie go kupić na Allegro od alegrowicza Promoto .
Miłego wieczoru:)


6 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podoba, bardzo ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny, a pazurki też masz znakomite :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten lakier w rękach i odłożyłam, bo "tyle już lakierów masz w domu".
    A teraz żałuję, bo pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie się prezentuje i jakie piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"