piątek, 7 lutego 2014

Zdobienie Walentynkowe #1

Hej Wszystkim, przychodzę dziś do Was ze zdobieniem które wykonałam w poniedziałek i całkiem nieźle ma się jeszcze na moich pazurkach...
Pokażę wam co mnie zainspirowało do wykonania tego mani :

Pewnie tak jak Ja, zauważyliście, że sporo "maniaczek" wykonywania zdobień  wrzuca swoje mani do sieci a więc ja nie mogę być gorsza także Wam pokażę co króluje już 5 dzień na moich łapkach ..za inspirację posłużył mi ten filmik:


Mani tak mi się spodobało,że długo się nie zastanawiałam i zmalowałam go o tak:












Do tego zdobienia użyłam :




Podjęłam się wyzwaniu i zapisałam się na  Walentynkowy  Konkurs Blogowy


jeśli macie ochotę wziąć udział  to zapraszam na bloga Cherry nails  która jest jedną z organizatorek owego konkursu .
Tak więc ja się zabieram za zmalowanie mani konkursowe a wy nie czekajcie pędzle w dłoń i zmalujcie coś miłosnego na swoich paznokietkach :)

3 komentarze:

  1. zachwycające! trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O raju!!!!!!!!!!!!!!!!!! genialne...wow....jak zawsze zresztą. Trzymam kciuki Moniczko :) aaaa mam chyba taki sam lakier essie :) piękny kolorek :) buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż zadziwiasz tym swoim talentem :)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"