czwartek, 6 lutego 2014

Kolejny post z serii chwalę się wygraną:)))

Hej, nie wspominałam Wam ale ostatnio zostały ogłoszone wyniki konkursu w którym brałam udział i jestem mega szczęśliwa i zadowolona z siebie,bo moja praca na konkurs zajęła 2 miejsce ...
Prace możecie przeczytać tu....
A teraz pora pochwalić się wygraną ;)


Dziękuje za super konkurs, za własnoręcznie ozdobiony, najpiękniejszy, wiosenny  notes, za wszystkie prezenty których się nie spodziewałam :*Jeszcze raz Wielkie Dzięki :))))


Bierzecie czasem udział w konkursach???/ próbujecie własnych sił??? , jeśli nie to zaryzykujcie może właśnie ktoś doceni wasze starania i spodoba się wasza praca ..bo człowiek czasem sam w siebie nie wierzy a tu proszę :P
 Buziaki dla Was

3 komentarze:

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"